Med den nyeste teknologi og korte beslutningsprocesser hjælper Mangaard Travel Group sine kunder til de bedste priser, data-overblik og tryghed for medarbejderne.
”Digitaliseringen skaber gode muligheder for at give kunderne endnu bedre service og produkter. Derfor ser vi det som vores fornemmeste opgave at være på omgangshøjde med udviklingen – for vores kunders skyld.”
Det siger Hans Mangaard, stifter og ejer af Mangaard Travel Group. Siden 1992 har virksomheden arrangeret rejser til erhvervsliv og private, enkeltpersoner og grupper. I 2018 blev Mangaard Travel Group kåret til Danmarks Bedste Erhvervsrejsebureau ved Danish Travel Award.
De bedste priser
Mangaard Travel Group imødekommer sine erhvervskunders krav og forventninger ved selv at være innovativ og klar til at træffe hurtige beslutninger.
”Som nogle af de første bureauer har vi adgang til luftfartsselskabernes egne priser. Det er vi nødt til, for vores kunder efterspørger det. Alle kan nemt selv finde billetpriser i dag og vil ikke betale mere for en billet, de kan se billigere andre steder. Derfor hjælper vi blandt andet vores kunder med at lave de bedst mulige aftaler med luftfartsselskaberne.”
Overblik og tryghed
Statistikker og data er en vigtig del af produktet, når kunder køber erhvervsrejser i dag.
”Data giver overblik over udgifter, rejsemønstre og services og hjælper virksomheder med at optimere deres rejseaktiviteter. Samtidig giver vores IT-værktøjer kunden konstant og opdateret viden om, hvor de rejsende ansatte befinder sig i verden. Det skaber tryghed både for medarbejderen og virksomheden,” siger Hans Mangaard.
Flere vil betale for CO2
Mangaard Travel Group oplever stigende efterspørgsel på frivillig CO2-afgift.
”Flere og flere virksomheder ønsker at betale for den CO2, de bruger på flyrejser. Vi kan regne deres forbrug ud via vores systemer og opkræver en afgift for dem. Det vil inden for de kommende år blive helt normalt i branchen, forudser jeg.”
Som medlem af det globale erhvervsrejse-netværk International Travel Partnership kan Mangaard Travel Group tilbyde sine erhvervskunder samme service og support 24/7, uanset hvor i verden de rejsende medarbejdere befinder sig.