Sponseret indhold

Rustbeskyt dine industri- og erhvervskøretøjer

Af:

Det danske klima er hård ved køretøjer og materiel, så derfor tilbyder Dinitrol nu også rustbehandling til lager, industri og erhverv. Det er dyrt at investere i eksempelvis lastbiler, entreprenør- og landbrugsmaskiner, multimaskiner til Vej & Park, erhvervsbiler og køretøjer til lageret. Disse maskiner skal typisk holde længe og være driftssikre til at kunne modstå det danske rustfremkaldende klima.

“Vi ved, at redskaberne, der typisk sidder yderst på maskinerne, er ekstra udsatte, da de er i direkte kontakt med snavs, fugt, græs og salt”, siger Mogens Vestergaard Hansen, Teknisk Chef hos Dinitrol Danmark, som har mere end 70 års erfaring med rustbeskyttelse.

Oprust til det danske klima
For at tage hånd om dette problem har Dinitrol lanceret behandlinger rettet mod disse køretøjer med specialproduktet 4010, som kan sikre den nødvendige vedligeholdelse og rustbeskyttelse, så køretøjer og lagermateriel kan bevare deres værdi og brugsevne.

Beskyt ude og inde
Store mængder af kondensvand i kroge og samlinger udsætter industri- og erhvervskøretøjer for rustangreb året rundt, selv inde på lagrene er der behov for at rustbeskytte på grund af klimaet, og Dinitrol har udviklet teknologier til også at behandle lagerkøretøjerne, så de effektivt kan udføre deres opgaver i mange år frem.

Danmark ligger midt i det såkaldte ærtebælte, der strækker sig fra det nordlige Storbritannien, henover det sydlige Norge og Sverige, samt hele Danmark og det nordlige Tyskland.

Navnet kommer af, at klimaet her er optimalt til at dyrke grønne ærter, på grund af den meget høje luftfugtighed.

I Danmark har vi temperaturer mellem 12 og 17 grader størstedelen af året og en høj luftfugtighed, som giver en optimal grobund for både rust og grønne ærter.

Investeringen skal holde i mange år
Hos Dinitrol har de stort kendskab til behandling af alle slags køretøjer i maskinparken. De behandler maskinerne med den specialudviklede Dinitrol 4010, som er et hårdført og gennemsigtigt produkt, der sikrer maskinen mod rust, og holder den driftssikker i mange år.

Ved at forebygge rustangreb på køretøjer og tilbehør forlænges materiellets levetid. En investering i en Dinitrol Materiel behandling er derfor en investering for at minimere omkostninger.

Behandlinger der kan arbejdes med
Dinitrol har, som de eneste på markedet, et specielt industri-rustbeskyttelsesprodukt til brug på alle slags industri- og erhvervskøretøjer.

Det lak-lignende produkt tørrer op på overfladen, kan tåle temperaturer på op til 200 grader, er 100 procent transparent og kan højtryksrenses, uden det vaskes af.

Materiellet er derfor fuldt ud funktionelt efter behandling, ligesom oplysningstavler fortsat er synlige.

“Vi arbejder hele tiden på at gøre verdens bedste rustbeskyttelse endnu bedre. På den måde kan vi altid sikre den bedste kvalitet. Hos Dinitrol er kvalitet og service afgørende for en ordentlig rustbeskyttelse – og vores kunders tilfredshed”, forklarer Mogens Vestergaard Hansen, Teknisk Chef hos Dinitrol Danmark

Verdens bedste rustbeskyttelse siden 1947

Dinitrol har på verdensplan mere end 70 års erfaring inden for rustbeskyttelse og er Danmarks største udbyder af undervognsbehandling til både privat og erhverv med centre fordelt over hele landet.

Læs meget mere om, hvordan du beskytter på erhverv.dinitrol.dk

Mest læste på BusinessReview.dk

1600px_COLOURBOX53565833--
Legal Tech gør det nemmere at have medarbejdere
annonce
Miljømærkning og klimakrav - bliver medicin også bæredygtig?
analysis-2030265_1920
Nyt håb for patienter med hjertesvigt og type 2-diabetes
WF16071press
Ledelse i en VUCA-tid
Claus Finderup Grove_CMYK
Datadrevet forretning skal på den strategiske dagsorden – også i små virksomheder

Læs også

Erik Østergaard portrætfoto copy
Omstilling kræver gode rammer
Der skal fortsat transporteres varer rundt i landet samt ind og ud over grænsen. Det kommer i endnu højere grad til at foregå på lastbiler...
Bring 2
BRING ØGER FARTEN PÅ OMSTILLINGEN TIL ELBILER
Allerede i dag leverer Bring pakker til 1,4 mio. danskere med el-drevne varebiler, og siden 2012 har koncernen reduceret CO2-udledningen...
jesper-kronborg-2-Vm1TRlFjSWFEMDF4dEJxUHdzdG0wVllDZStZPQ2
Starten til den grønne omstilling er gået, og Danmark skal rykke nu for ikke at sakke bagud
Hvis den grønne omstilling var et kapløb, har startskuddet lydt, og Danmark hænger i startblokken. Rammevilkårene for de danske transportvirksomheder...