Sponseret indhold

PanzerGlassTM Skærmbeskyttelse minimerer nedetiden for dine medarbejdere (og beskytter din investering)

Af:

At arbejde mobilt er lige som den digitale omstilling vigtigt for mange af nutidens virksomheder. Derfor er det også blevet stadig vigtigere at beskytte elektronisk udstyr – både i fysisk forstand og for at sikre intellektuelle rettigheder. 

Da skærmfiltre først kom på markedet, tænkte mange: Er det virkelig et produkt, jeg har brug for? Det var det måske ikke dengang, men i dag er skærmfiltre og skærmbeskyttelse blevet et stort marked. Faktisk rigtig stort. Og hvorfor nu det? En af årsagerne er, at arbejdspladsen er blevet meget mere mobil, mens anden årsag er, at stadig flere virksomheder, for eksempel inden for bygge og anlæg, nu oplever en digital transformation.

”Med årene har PanzerGlassTM forandret sig fra et rent kundeprodukt til at føje erhvervsprodukter til vores udvalg, og vi fokuserer stort på virksomhedsmarkedet,” siger Mick Knowles, vicedirektør med ansvar for salg til virksomhedskunder. I dag handler skærmfiltre og skærmbeskyttelse om at beskytte din investering, tilføjer han. Både med hensyn til at minimere ødelagt udstyr og når det gælder om at holde dine data væk fra nysgerrige blikke.

Nedetid er lig med tabt indtjening
”I store virksomheder med mange ansatte kan ødelagt udstyr, for eksempel et revnet skærmglas, blive meget dyrt. Ikke kun fordi det skal repareres, men også fordi en medarbejder uden sit udstyr ikke er en effektiv medarbejder. Derfor er det i dag virkelig vigtigt for virksomheder at minimere nedetiden for deres arbejdskraft,” fortsætter Mick Knowles. Især i hårde arbejdsmiljøer og sværindustrien er det et stort problem.

”I bedste fald tager det op til 24 timer at udskifte udstyr og i værste fald endnu længere. Altså er det afgørende at undgå nedetid og forbedre supporten ude i marken,” siger Mick Knowles. Han tilføjer, at PanzerGlassTM ikke kun tilbyder beskyttelse af almindeligt tabletudstyr og smartphones alt efter kundernes behov, men også arbejder med beskyttelse af udstyr til logistik og lagerdrift.

Vokser over hele verden
”Det drejer sig om at skabe øget værdi for vores virksomhedskunder på Business-to-Business-markedet, og hvis jeg må have lov at sige det, er vi i dag et meget kendt brand. Man kunne nærmest sige, at i visse områder er PanzerGlassTM synonymt med skærmbeskyttelse, ligesom Xerox er synonymt med kopiapparater,” siger Mick Knowles. Men der er stadig et stort potentiale, og alene i 2020 ansatte selskabet 50 nye medarbejdere.

”I dag har vi 73 afdelinger i 14 lande, så det er meget vigtigt for os at få nye talenter fra hele verden,” tilføjer han. Som tidligere nævnt drejer det sig dog ikke kun om fysisk beskyttelse, men også om at sikre intellektuelle rettigheder, altså at beskytte virksomhedens data mod nysgerrige blikke. Det er blevet et stadig vigtigere spørgsmål i takt med, at den hybride og mobile arbejdsplads er vokset frem.

Hellere på den sikre side
”Hvis du sidder ved siden af nogen på toget eller flyet, er det menneskets natur at kigge nysgerrigt på skærmen. I langt de fleste tilfælde er det sikkert helt harmløst, men vi kender til situationer, hvor vigtige virksomhedsdata blev kompromitteret. Man ved aldrig, hvem man sidder ved siden af, så hellere være på den sikre side,” siger Mick Knowles og tilføjer, at markedet for privatlivsfiltre er i rasende vækst. På spørgsmålet om PanzerglassTM er førende på markedet, siger han, at selskabet fokuserer på sine erhvervskunder og ikke på konkurrenterne og har patenterede løsninger til at dække kundernes behov. Derudover er der flere andre vigtige faktorer, for eksempel bæredygtighed, da det på sigt er ambitionen at mindske klimaaftrykket. Derfor kan PanzerglassTM levere i store ordretal til virksomhedskunder, så der er mindre spild af emballage.

Et helt nyt virksomhedsprodukt
I dag er PanzerglassTN meget andet end bare privatlivsfiltre og skærmbeskyttelse. Covers til tablets og smartphones er også et vigtigt forretningsområde, og Mick Knowles kommer her med et andet væsentligt argument. Det er den nye normal at bevare gensalgsværdien for en virksomheds udstyr, når det skal opgraderes, og derfor er det blevet stadig vigtigere at holde udstyret i en god stand ved at bruge PanzerglassTN’ skærmbeskyttelse og covers.

Men som de siger i TV-shoppen: Vent, der kommer mere
”Når vi efter Covid-19 er vendt tilbage til vores kontorer, er det vigtigt for virksomhederne at kunne tilbyde et sikkert miljø. Derfor har vi lanceret et sprayprodukt til at rengøre skærme. Det indeholder ikke alkohol, men fjerner stadig 99,9 procent af alle bakterier uden at udlede kemikalier. Det er et helt nyt strategisk produkt for PanzerglassTM, slutter Mick Knowles.

Vi beskytter både skærme og vores planet. Som en global virksomhed, tror vi på, at vi også har et ansvar for at finde bæredygtige løsninger i alt, hvad vi gør. Så udover at beskytte skærme, beskytter vi også planeten og miljøet. Jo færre enheder vi smider ud grundet ødelagte skærme, jo færre ressourcer er nødvendige for at fremstille nye, derved er den negative miljøpåvirkning reduceret. Så ved at tilføje en skærmbeskyttet på dine enheder, tager du også ansvar for vores planet.  

Læs mere på www.panzerglassTM.dk

Mest læste på BusinessReview.dk

1600px_COLOURBOX53565833--
Legal Tech gør det nemmere at have medarbejdere
annonce
Miljømærkning og klimakrav - bliver medicin også bæredygtig?
frit
Garant for begge sider
2
Når teamet spiller sammen vinder virksomheden
DK_Langelands Plads^J Fredriksberg_PHOTO @gamasj
Certificeret og formstabilt Kebony-træ vinder frem overalt

Læs også

Jacob_13_HIGH-vand-byggeri
E-mobilitet og PtX bliver hjørnestenene i omstillingen af transporten
Transportens grønne omstilling er afgørende for at nå Danmarks klimaambitioner. Der har været flere bud på alternativer til de fossile...
Produktbillede 1
Avanceret batteri- og ladeteknologi til de danske elbiler
Den danske virksomhed Nerve Smart Systems står bag en avanceret og intelligent batteriteknologi, som gør det muligt at placere firmaets...
sign
Fremtidens mobilitet er delt
I en tid, hvor flere og flere mennesker flytter ind til de større byer og vi anskaffer os flere og flere biler, udvikler mobilitetsbegrebet...