Uanset om din virksomhed kører varer i Danmark eller transporterer gods i Europa, får I med Brobizz en enkel løsning, der samler det hele i én bizz – til betalingsveje, broer, færger og parkering.
I Brobizz’ erhvervsteam fokuserer de på at styrke forretningen, så kunden bliver sat endnu mere i centrum. Derfor lancerede Brobizz i maj i år blandt andet et helt nyt tolling-kundecenter specialiseret i tung trafik, og så er digitalisering generelt i højsædet.
”Hos Brobizz er vi optaget af altid at kunne levere tolling-løsninger, der matcher vores kunders behov. Det betyder, at vi altid skal have øje for de trends, der hersker. Særligt inden for nye teknologier og digitale tjenester går det hurtigt. Et andet sted, vi er optaget af at blive endnu stærkere, er på vores kundeservice, så vi kan være tilgængelige og behjælpelige, når vores kunder kontakter os”, siger markedschef Mette Berthelsen.
20 års erfaring
Når den optimale tolling-løsning til køretøjer på over 3.500 kg skal sættes sammen, handler det om meget mere end enheden i forruden. Brobizz har efterhånden mere end 20 års erfaring i at sammensætte løsninger til store køretøjer og deres virksomheder, så erhvervslivet får frigivet tid og får en lettere hverdag – både hos chaufførerne og hjemme på kontoret. Det digitale univers hos Brobizz samler alle informationer om virksomhedens aftale og giver erhvervskunden overblik over for eksempel ture og fakturaer. Her kan virksomhederne også nemt bestille produkter og justere deres aftale.
Stærkere digitale services
Fremtiden hos Brobizz byder blandt andet på endnu stærkere digitale services, som gør det muligt at udveksle data hurtigere og gør det hurtigere og nemmere for kunderne at betjene sig selv.
”I Brobizz er vi på en digitaliseringsrejse, og vi glæder os til at gå i dialog med kunderne på transportmessen for at høre om deres behov og ønsker i fremtiden. Vi ønsker indsigt fra dem, der sidder ude i bilerne og bruger vores produkt dagligt, så vi hele tiden kan udvikle vores forretning med kunden i centrum”, siger Mette Berthelsen.
Så enkelt og simpelt som muligt
Brobizz’ vision er at gøre det nemt og simpelt for erhvervskøretøjer at komme rundt i Danmark, Skandinavien og det øvrige Europa dækket af én enhed. Derfor kan Brobizz blandt andet tilbyde sine kunder, at de kan betale automatisk på alt fra broer og veje til færger og parkering i op til 11 lande i Europa.
”Vi har stor erfaring, når det kommer til at levere tolling-løsninger, og vi ønsker at gøre det så enkelt og simpelt for kunderne som muligt. Derfor er kunderne altid sikret nem og automatisk betaling i Europa, når de har vores bizz placeret i forruden, hvad enten de tager færgen i Norge, kører på broer i Danmark og Sverige eller på betalingsveje rundt om i Europa,” afslutter markedschef Mette Berthelsen.
Du kan møde Brobizz på stand J7282 på årets store transportmesse ’Transport 21’ i MCH Messecenter Herning til en kop kaffe og en snak om fremtiden inden for tolling.